Следствие на коментарите от последната ми публикация осъзнах, че определен брой хора, явно не искат да има сигурност и предпочитат да се стига до нови убийства на техни братя българи. За всички останали, които искат сигурност и да не оплакват убийството или издевателството над близък човек, отново ще обясня какъв е най-сигурният начин това да се постигне:
Какви са нагласите:
Много хора споделят мнението, че заради „толерантност“ българите са потърпевши на циганската престъпност и безчинства и че ако човек не е краен, няма как да оцелее. Много хора чувстват, че циганите никой не ги гони и само ги защитават. Позицията им е крайна, но дали е основателна?
Какви са фактите:
Да, няма осъзаемо присъствие на полицията в циганските квартали и гета; Да, има необразованост, мизерия и висока престъпност ; Да, на тези места държавата се е оттеглила и няма усещане за сигурност ; Да, нормалните хора са прави да са яростни, въпреки че не мога да споделя, по никакъв начин, използваните от тях подбуди към убийства и смърт.
Какво може да се направи?
На първи етап вариантите за въвеждане на справедливост и ред в проблемните места са:
- тълпи хора с железни прътове и ножове – саморазправа –> нови и нови убийства
или
- създаване на частни охрани , самоорганизиране в защитни отряди– саморазправа –> скъпо, защото плащаме двойно за сигурност, един път на държавата чрез данъци и един път на частната защита
или
- полицейско присъствие и редовно патрулиране, чрез натиск на обществото над МВР, на което всички плащаме данъци, за да ни пази от престъпници, а то не го прави достатъчно.
Моята позиция е:
Първо , трябва осезаемо присъствие на полиция в циганските квартали и в районите с повишена престъпност. Така както МВР имаше волята и успя да спре отвличанията, така трябва да се случи и на тези места. По този начин държавата всява респект, там където има беззаконие.
Трябва също така, да се окаже силен натиск държавата, стриктно да образова до максимална възраст всички български деца, както и да се въведе предмет гражданско образование - още от първи клас. По този начин държавата работи дългосрочно за изкореняването на първоначалната причина за престъпността.
Също така, трябва да има полицаи от цигански произход в патрулиращите полицейски екипи в проблемните квартали. По този начин държавата показва, че реда, който е желан от всички нормални български граждани, трябва да се спазва от всички.
Без да съм изчерпателен, ще напомня и защо държавата и управляващите партии не правят нищо по въпроса: по простата причина, че на избори при сегашните условия гетата са най-сигурните „спечелени“ гласове – разбира се срещу съответната сума. Ще напомня същто така, че партиите, чиято електорална подкрепа се храни от омраза, нямат интерес насилието и престъпността да спре, защото тогава повечето от тях губят смисъла си. Затова освен “циганите на сапун” или “да смажем циганската престъпност”, не чувате от тях действащи предложения за решаванато на проблема, а чувате само констатации, възмужение, омраза и дотам.
Знам, че хората, които искрено искат да живеят в спокойствие, нямат желание за изява чрез побоища и ценят живота на техните близки и съграждани, така както собственият си, осъзнават и разбират, че начина и подхода, за които аз говоря е най-възможен.
Натиска не трябва да идва от потърпевшата тълпа към престъпниците, а от полицията към престъпниците. Когато полицията не си върши работата, аз казвам, че гражданите трябва да насочат усилията си към МВР за законовото въвеждане на ред, а не към саморазправа и етническа война, защото когато насилието се изразява от тълпата, то не може да бъде контролирано и се стига почти винаги до нови трагични събития.
геноцидът и холокостът над българите
геноцидът и холокостът над българите
кадри с Бойко в Лондон, които никоя теле...
Фашистките медии в България
09.07.2010 19:06
Поздрави!
09.07.2010 19:16
Защото, както се видя от репортажа по БНТ и информацията във Фокус, активно участие са взели БНС, ВМРО и Атака.
Защото въпросните, нямат право да използват желанието на семейството да получи справедливи наказания на виновниците за политически си цели.
MLKVL, има предмети който трябва да създадат съзнание за гражданско образование, а аз говоря за един предмет, въвеждан още от първи клас.
Аз съм учил първи и втори клас в 133-то Пушкин, след което 8 години във френската система и две в канадската, но добре, ти знаеш по-добре сигурно.
2. Нямаш ли собствено мнение, което да е важно да защитиш?
3. Не виждаш ли, че МВР ежедневно се доказват, като организация, която защитава частни интереси вместо държавни и граждански?
4. Правиш ли връзка между блъснатият пешеходец от джипа на Веселин Маринов и неговото бягство от мястото на произшествието, химна на МВР и изказванията на ЦЦ и ВМ?
5. Нали си наясно, че Атака гласуват заедно с ГЕРБ макар и без открита коалиция помежду им и в повечето случаи играят ролята на неофициален представител на ГЕРБ и ББ?
6. Не смяташ ли, че е срамно само 3 политически формации, дори и да са най-крайните, да вземат участие в този протест?
Добре, че беше ти, великият журналист, за да ни светне нещо, което ние знаем вече над десетилетие. И тъй като това в последните 20тина години не беше направено- следователно остават другите 2 варианта. И имайки предвид разходите за вторият ти вариант, познай кой ще бъде избраният.
Много говориш Божков. Ама нищо не казваш.
Искаш МВР да излезе с информация за случая? Че колко дни им трябва на МВР за да я изкарат тази информация. И защо новината беше премълчавана навсякъде. Хайде не се занасяй. Глупаците може и да ги излъжеш, но някои хора умеят и да мислят.
Точно на репортажа на БНТ ще вярвам аз. Щях да им повярвам, ако още преди няколко дни бяха споменали случая, вместо да го премълчават. Защо и как вие си отговорете сами.
И ДПС няма право да използва циганите за собствените си политически цели, ама не виждам това да ги е спряло.
09.07.2010 19:59
Завършил съм политология в Париж и Монреал и уважавам някои журналисти, ама вече за пети път чета, че съм журналист. Кажете поне къде да отида да си взема хонорара.
И не на последно място, ако имаш поне малко самоуважение - хвани и се извини в следващият си постинг за това анти-българско държание, което лъха от постовете и коментарите ти.
2. Последните два поста защитавам собственото си мнение и виждане спрямо част от етнически проблеми.
3. Да, има такива случаи, но има и реална борба с някоя престъпност. Избирателно е и аз очаквам борбата да продължи с икономическата престъпност и политическата, тоест групировките, както и министрите от предишното правителство да се разследват.
4. Неуспоримо в МВР има ощо много какво да се желае преди да стане истински гарант на сигурността в България, факт. Но това не означава, че трябва изцяло да се отхвърля тази институция, а напротив - да се критикуват грешките й.
5. Да и тази случка е точно типа събитие, което им храни рейтинга, а горките напоследък много са го закъсали и им е паднал.
6. Смятам участието на тези 3 формации за срамно. Както ти казах, това са формации, които черпят подкрепа единствено и само благодарение на подобен тип трагедии, в които има етнически елемент.
Ти си този, които трябва да препрочете думите на Васил Левски и да се замисли кое говорене е анти-българско. (13ти цитат тук: http://bg.wikiquote.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB_%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8)
И кое точно говори зле?
Напълно подкрепям посоченият цитат. Но този етнос действа анти-български, крещи "Смърт на българите", действа спрямо виковете си и погазва горе-долу всичките чисти и святи закони, за които е говорил Апостола.
Не знам дали видя коментара ми, когато цитирах Ботев, но той се отнася с много по-голяма сила за сегашната ситуация, отколкото твоят. Ще акцентирам върху:
А тиранинът върлува
и безчести край наш роден:
коли, беси, бие, псува
и глоби народ поробен!
09.07.2010 21:11
09.07.2010 21:37
21:11
господин учена главо,знаеш ли защо бг е наи мръсната,циганска,изостанала държава в европа--защото много философстваме.какво би се случило в едно демократично,уредено ,спокоино ,съвременно европ. общество ако подобни неща се случат не многократно а примерно веднъж или два пъти.спокоините,възпитани европеици ще излязат на улицата,ще запалят няколко полиц.коли,правит.сгради,цигански катуни
V edno takova spokoino, demokrati4no i zdravomisle6to ob6testvo tova nqma da se slu4i, za6toto horata tam sa razbrali, 4e agresiqta ne re6ava problemi, a suzdava o6te pove4e takiva!!! Ne6to , koeto i mnogo ot komentira6tite tuk su6to trqbva da nau4at!!!! :) Bravo na Yvo , 4e ima kulturata, vuzpitanieto i intelekta da za6titava podobna poziciq!!! :)
09.07.2010 22:13
09.07.2010 22:21
Да ти кажа - аз също се опитах да водя нормален разговор и да защитавам тези, но има хора, които ако са решили, че си камила, можеш най-много да ги убедиш че си слон :)
Проблемът опира все до едно нещо - знаем откъде се вмирисва рибата и ти го казваш в тезата си. А схемите, които вече имат доста дълъг живот в България, и от които проблемите тръгват изначално, вече са толкова преплетени, че не можеш да им хванеш колая. Никой няма интерес да се решават проблеми, а точно обратното - така се отклонява вниманието, поне за известно време....
А ти сам виждаш какво правят тук с теб и това би трябвало да ти показва резултата от цялата манипулация. Защото повечето хора реагират по този начин, нахвърлят се върху мислещите и ...тези, които са горе, си осигуряват спокойствието и си спестяват решаването на проблемите. Но не и лишаването от благата :)
09.07.2010 22:51
09.07.2010 23:04
Целта е противопоставяне на хората ,едни срещу други!
Крайната цел е да има сблъсак и кръв!/НАСИЛИЕТО НЕ РАЖДА МИР-РАЖДА НАСИЛИЕ И ЕДИНСТВЕНО ,....НАСИЛИЕ/
ОТГОВОРЕТЕ СИ САМИ,КОЙ ИСКА ТОВА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ!???
Това са хората ,които искат да държат тази необразована маса от посредствени ,потънали в нищета,мръсотия и отчаяние, цигани ,като дразнители и разрушители на нормалните демократични и човешки ценности в България!
Това са хората ,които защитават и са пряко облагодетелствани от пост-комунистическия икономически модел в страната!
Това са хората, за които обединението на нацията, е логичен край на тяхната предателска и дупедавска политика, в услуга на чужди влияние и икономически изгоди!
Това са хората, които чрез разгаряне на етнически проблеми,отклоняват нацията от съзидателния труд и нормалното демократично развитие!
Това са хората ,които Ви грабят и лъжат ежедневно и ежечасно, с приказки и обещания , но всъщност-алчно протягат ръце към залъка на всяко българско дете!
ТЕЗИ ХОРА ,ВИ НАСЪСКВАТ И ОЧАКВАТ ВОЙНА И КРЪВ!!!!
КОГАТО ПО УЛИЦИТЕ ,ТЕКАТ РЕКИ ОТ КРЪВ---ТОГАВА Е ЦАРСТВОТО НА ТЪРГОВЦИТЕ .....ОНЕЗИ ,КОИТО ХРИСТОС ИЗГОНИ ОТ ХРАМА!!!!
НЕ СЕ ПОДЛЪГВАЙТЕ !!!!! НЕ ПРАВЕТЕ ,ТЪРГОВЦИТЕ НА ДУШИ--БОГАТИ!!!!
09.07.2010 23:24
Противопоставянето е съвсем, в тяхна полза.
За това са и призивите за протести "против циганите".
Протеста ,трябва да бъде срещу тези които разиграват този "театър на абсурда" в България!
защо да има интерес?
10.07.2010 00:24
Циганите са идеалното "изборно депо"за гласове!
Гласуват срещу дребни суми и парче хляб с кюфте!!!
10.07.2010 01:13
Прави си за едно. Виновни са не мангалите, а тези които стоят зад тях. Това са политиците и докато тия кучета са живи мир няма да има!
10.07.2010 01:47
ВОЙНАТА Е НАША!ТОВА Е НАШАТА ВОЙНА,ТЯ НЕ ТИ ЛИ ХАРЕСВА??!
ОБИЧАМ ,ТАЗИ ВОЙНА!
"Медиите" и управляващите държавата от 21 години лумпени са главните виновници.
Преди да се потърси сметка от циганите е добре да се потърси сметка от дегенератите сред "българите", които дадоха право на циганина и всеки престъпен елемент да коли и краде. Според дегенерата, индивиди като Юри Галев например са много по-ценени от всички убити или ограбени българи. За тях мъртви няма, те нямат родители, приятели, близки и 28 000 човека стоящи зад една кауза!
Че циганите си имат медии , а журналистиката е тяхната евтина сифилитична курва стана ясно, но явно и цялата държава е вече тяхна. Дон Цеци си има президент който го пуска от затвора по избори, българите не! Циганите си имат полиция (не дай боже да удариш циганин) българите не, дори да колят баба ти за 2 лева си длъжен да мълчиш.
У нас, от циганите не се изисква спазване на конституционно регламентирани задължения, а им се признават големи привилегии. На циганите не се събират дължимите данъци, такси за ток, вода, отопление. Предоставят им се с предимство жилища, терени, обезщетения. Всяка циганска майка получава пари за децата си докато на майките от български произход това се отказва. Циганите у нас сега ползват от съдебна недосегаемост за извършвани престъпления а МВР си затваря очите за голяма част от извършените от тях престъпления и нарушения. Получаването на социални помощи се превръща в доходоносна професия, без полагане на полезен труд. Осигурява им се сегрегация посредством административни, съдебни и кланови структури от типа "държава в държавата".
Дискриминирани са всички останали, лоялни към българската държава граждани, които са задължени да издържат паразитиращите на техен гръб цигани и подкрепящия циганите "държавен" апарат.
За разлика от България в западната половина на континента циганите са подлагани на гонения и жестоки наказания. От убиване и обезобразяване, до клади, каторга, жигосване и разпъване. Обявявани са за приносители на зарази, крадци на деца, турски шпиони и за многото престъпления съпътстващи движенията на катуните им. В Холандия през 1525 г. е издаден ефект за изгонването им от страната. В западна Европа, а и в някой страни на изток, от средните векове почти до средата на 20 век, а и после, са се провеждали гонения, преследване и физическо изтребление на циганите. По време на немската окупация на страните в Европа, за разлика от гоненията срещу евреи, които много европейци не са проумявали, над 60% са подкрепяли гоненията срещу циганите.
Само и единствено в България циганите не са били подлагани на преследване, за което явно са "много благодарни" и показват упорита наглост и жестокост спрямо всички останали етнически групи.
За цялото време на присъствието си в България, няколко стотин години, циганите нямат изграден (за разлика от всички други; евреи, араби, арменци, гърци, турци и т.н) нито един паметник на културата, нямат нито един композитор, художник, философ. Не са внесли нищо към европейската култура, като само са рушили, крали и грабили навсякъде където са имали възможност да го сторят.
Етническата нота в България е остра и без нагнетяването в което медиите и политиците днес обвиняват групата във Фейсбук и която е вече над 29 000 човека, събрали се само за 4 дни. Да сте видели данъчни да проверяват циганска фирма? Да сте видели журналист да пита финансовия министър защо не се проверяват никога цигански фирми или да ходи по пазара да пита за касов апарат? Мога да продължа много, но не ми се пише за неща видими и от километри. Искам само да питам кой създаде етнически проблем и кой лъже?! Зная отговора, а вие?
Левски за такива предатели е искал и изпълнявал (доказано), смъртна присъда.
За самите цигани; Щом за 500-600 години, откак са по българските земи, не можаха да се впишат в законите ни, не можаха да внесат нищо положително и градивно, най-добре е да живеят отделно, в изолирани области, да се оправят сами, без помощ от нашите данъци и не се месят с нас. Ако не им харесва, да си вдигат чукалата за Индия, Бангладеш, или от където са се пръкнали.
PS: Разумно би било както в Италия и Словакия да им се забрани да гласуват.
цитирай
10.07.2010 03:04
10.07.2010 08:21
Ако ще се прави нещо, то трябва да е масирано и светкавично и да не се даде възможност за празни приказки и философии...!
10.07.2010 09:07
Относно останалото обаче, мисля, че thunderbg е абсолютно прав. МВР винаги работи по въпроса постфактум и ако някой "се обади". Колкото повече време минава, толкова по-малко вероятно е МВР да установи "истината". Това можеше да стане за 24 часа. И съм убеден че пак ще си остане "битово убийство" от "криминално проявени"- две от десетките понятия, които си измислят, за да не си вършат работата.
10.07.2010 10:17
Явно и полученото образование на запад не е гарант за образованост, което е наистина жалко.
10.07.2010 11:22
10.07.2010 12:11
10.07.2010 12:23
Все едно чета "Работническо дело" от преди 89 година. Прочетете мнение 39.
10.07.2010 12:35
Поздрави!
Тъпа пропаганда на беззаконието и признание, че за циганите законите не трябва да важат, защото те не ги признават. Живея до циганско гето и виждам отношението им към децата, единия отвръща: "Като го смачка плочата, ново ще направим" и се хили като идиот, на друг от гетото стена смаза 3 деца едновременно, веднага си направи "нови", трети пред очите ми нахълтва в спрелите по пътя коли да се бие, че не заобикаляли отдалеч мангалчето му, което се учи да кара колело на пътя претъпкан с коли... Бабаитлъка и престъпленията за тях са начин на изява, с коята се доказват пред останалите, за да ги признаят за лидери...
Защото Бог създаде човека, а "Колт" наистина го направи свободен! Воистина свободен!
Така е, и ако самата държава ги поставя в привилегировано положение, наказвайки самозащитата от посегателствата им, това е гарантиране ролята им на паразити. А примерите са доста и охранителите най-добре ги знаят.
10.07.2010 17:05
10.07.2010 17:38
10.07.2010 17:50
http://www.voininatangra.org/modules/ipboard/index.php?showtopic=2906&s=a969199a377b578e2ca433f9dae74d60
положението е отчайващо :х
11.07.2010 08:25
11.07.2010 08:29
Защото Бог създаде човека, а "Колт" наистина го направи свободен! Воистина свободен!
Прав си... на 100%....
Тук в България те съдят че си претрепал циганин докато е крадял в къщата ти. Циганина невинен, защото бил гладен и ну е било жизнено необходимо да те окраде, да те пребие, да изнасили майка ти. А ти си виновен, че не си му разрешил и си спрял възхода му към светлото бъдеще.
13.07.2010 16:42